خانه ترجمه

خانه ترجمه

ترجمه های غلام مرادی
خانه ترجمه

خانه ترجمه

ترجمه های غلام مرادی

نشر سرانه در نمایشگاه بین المللی تهران

انتشارات سرانه  تنها انتشاراتی است که از استان کرمانشاه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی از 15 تا 26 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می گردد، شرکت کرده است. این نمایشگاه که اکنون دوره بیست و هشتمش برگزار می گردد، هر ساله در ماه اردیبهشت در تهران برگزار می گردد و ناشران از سراسر ایران و کشروهای دیگر در آن کتابهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

انتشارات سرانه با مدیر مسئولی مهرداد مرادی فعالیت نشر خود را از ابتدای سال 1390 با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و و مطالعه در کشور و بویژه در استان و شهر کرمانشاه آغاز نمود. این انتشارات با وجود تمامی موانع و مشکلاتی عدیده ای که در راه تحقق اهداف خود داشته است کارنامه قابل قبولی ارائه نموده است. این انتشارات ظرف مدت چهار سال فعالیت خود توانسته است تعداد 50 عنوان کتاب در خور تحسین به چاپ برساند. این در حالی است که این نشر بنا به خط مشی خود فقط به چاپ و نشر کتابهای ادبی اقدام نموده و از ورود به حوزه های دیگر از جمله آموزشی و کمک آموزش خودداری نموده است.

نشر سرانه هر ساله در نمایشگاههای استانی که در کرمانشاه برگزار می گردد و نیز در نمایشگاههای بین المللی تهران شرکت کرده است. و در این زمینه توانسته است ضمن نمایش و فروش کتابهای منتشر شده در این نمایشگاهها، انتشارات خود را نیز در این مدت نسبتاً کوتاه به جامعه ناشران معرفی نماید.

از دیگر فعالیتهای قابل ذکر این نشر عضویت در خانه کتاب و ایجاد سایت اینترنتی به آدرس www.ketab.ir\nashresaraneh جهت نمایش مجازی کتابهای منتشر شده در شبکه اینترنت است. همچنین به منظور رفع موانع و مشکلات پخش کتاب، این نشر با یکی از پخش کنندگان عمده شهر قم مشارکت نامه ای منعقد نموده است تا با توسعه بازار خود در ایران بر این مشکلات نیز غلبه شود.

این نشر در زمینه کیفیت چاپ سعی نموده است از بهترین تکنولوژی، مواد اولیه و نیروی انسانی ماهر در کشور بویژه در استان و شهر کرمانشاه بهره بگیرد.

مهرداد مرادی مدیر مسئول نشر سرانه پاییز سال گذشته جوایز ناشر برتر استان کرمانشاه را از دست آقای دکتر رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش تقدیر از خادمان نشر، دریافت نماید.

امید است روزی فرا رسد که آرمان این انتشارات که رسیدن سرانه مطالعه مردم عزیز ایران به استاندارد جهانی است، تحقق یابد.

 

با تشکر

اردتمند شما

مرادی